tag:blogger.com,1999:blog-2827472050497661940.post832299097739195705..comments2024-03-28T08:58:32.775+01:00Comments on CROATIAN CENTER of RENEWABLE ENERGY SOURCES: Dok-Ing AutomotivCROATIAN CENTER of RENEWABLE ENERGY SOURCEShttp://www.blogger.com/profile/05011398290645757327noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2827472050497661940.post-3799735255709877042012-01-22T10:28:59.352+01:002012-01-22T10:28:59.352+01:00"Dobro znate kako stoji proračun Republike Hr..."Dobro znate kako stoji proračun Republike Hrvatske i kako u takvim uvjetima ne možemo novčano podržati proizvodnju prvog hrvatskog ekološkog automobila", izjavila je ministrica zaštite okoliša, graditeljstva i prostornog uređenja Marina Matulović-Dropulić upitana za planove Vlade nakon što je na svjetlo dana iz zagrebačke tvrtke Dok-Ing na cestu izišao mali električni automobil XD."Nama je mnogo važnije financijski pratiti projekte koji pokrivaju energetsku učinkovitost zgrada. To je mnogo važnije od automobila, jer se u kućanstvima troši 40 posto energije", poručila je ministrica. Istina,ali takovu odbijenicu zasigurno nije dobio Renault od francuskih ministara,već su oni "grebali" na sve načine da u nacionalnog automobilskog proizvođaća uguraju što više EU novca. Vrijeme će pokazati da li će i hrvatski predstavnici iz Brisela jednoga dana moći povući stotine milijuna za financiranje i razvoj našeg XD.Treba napomenuti da su "hrvatske" banke odbile kreditirati projekte vezane uz hrvatski električni automobil,ćak i u sklopu aukcije HBOR-a, što nam je dobar pokazatelj kako će se iste ponašati u budućnosti kada se pojavi novi inovatorski projekt. Španjolska ,Italija,Češka ,koje su već odavno u uniji ,mogu samo sanjati o povlačenju većeg iznosa novca iz zajedničke blagajne za razvoj baterija ili svojih električnih automobila. Zanimljivo je da je i Srbija napravila svoj prototip. Na njemu su pak radili inženjeri Zastave, a financirala ga je Regionalna privredna komora Kragujevac. Inače, u kragujevičkoj tvornici Zastave i prije dvije godine napravljen je električni Yugo, ali je projekt prekinut kada je tvornicu preuzeo Fiat. Znakovito.Postavlja se realno pitanje- Da li će hrvatski inovatori po financijsku injekciju ipak morati ići u Sjedinjene Američke Države ,Kinu ili Saudisku Arabiju.CROATIAN CENTER of RENEWABLE ENERGY SOURCEShttps://www.blogger.com/profile/05011398290645757327noreply@blogger.com